Ontmoeting Prince - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Ontmoeting Prince - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Ontmoeting Prince

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

24 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Wat een lange nacht was dat vannacht! Om 1:36 uur waren we alledrie klaar wakker en deden we " ik zie ik zie wat jij niet ziet" Kan ook goed in het donker...hihi...We vielen gelukkig weer in slaap, maar waren nog een paar keer wakker voordat de wekker ging om 6:30 uur. Gelukkig! Om 8:10 kwam Hannelie en zei vertelde alles over de achtergrond van Prince. Zo mooi hoe zij werken.
Zij zetten echt het kind centraal. Alles in het belang van Prince. Prince woonde in een huis voor pleegkinderen, maar toen hij adoptabel bleek, wilden ze hem niet nogmaals laten verhuizen en mocht hij blijven. Ze vertelde ook hoe volgende week de rechtszitting zal gaan. Toen kwam Lizl ook en gingen we naar ABBA house naar Prince. Simphiwe mocht eerst naar Prince toe. Ze vierden een feestje voor een vrijwilliger, maar nu was het Prince zijn feestje. Intussen spraken wij met Janice, de housemanager en met Chantelle, zijn juf. Wat een lieve mensen zijn dat. Wat zijn zij lief voor hem. Ze slaan ook nooit als de kinderen stout zijn. Nou dat horen we nog wel eens anders. Ze vonden het erg moeilijk dat Prince nu weg ging. De liefde voor Prince was meer dan duidelijk. Ook de andere verzorgers zijn erg lief. Chantelle nam alle tijd voor ons en had een uitgebreid verslag geschreven over Prince.
En toen was het moment daar...Prince kwam eraan. Wat is hij klein en schattig en lief en hij kwam me gelijk een dikke knuffel geven en ook aan papa. Wauw!!! We waren opslag verliefd. En wat is Simphiwe lief voor Prince!!! Ze houdt zijn handje zo nodig vast en is echt een grote zus. Zo trots dat we zijn op beide!!!
Na een uurtje vroegen ze aan Prince of hij al mee wilde en dat wilde hij heel graag. We hadden intussen het hele huis gezien en iedereen gesproken. Toen kwam het afscheid en kwamen ook de tranen bij zijn verzorgsters en juf Chantelle ( was ik tenminste niet de enige:-) Daaruit blijkt wel hoeveel ze om hem geven en gegeven hebben. Wat zijn wij blij dat Prince na een pittige eerste 2,5 jaar van zijn leven in zo'n fijn huis heeft mogen wonen. Alleen dankbaarheid!!! Na een dikke knuffel van ons aan Janice en Chantelle gingen we weg. In de auto kreeg Prince zijn Spidermanhorloge. Hij was zo blij en nog een boek. Bij Alleyn aangekomen, ging Prince alles bekijken. Hij vond zijn electrische tandenborstel reuze interessant en wilde gelijk poetsen. Simphiwe deed ook mee. Hij ging van hier naar daar door het huis. Zoveel te zien ook. Toen zijn we even gaan zwemmen. Wel veilig bij papa op schoot. Dan was het goed. We zijn ook nog even naar het park geweest en boodschappen gedaan. Prince keek zijn ogen uit. Hij was nog nooit in een supermarkt geweest. Hier terug een broodje gegeten. Toen Simphiwe net weer ging zwemmen met haar vrienden wilde Prince ook, maar hij ging snel weer naar binnen toen hij al die mensen zag. Zo goed te zien en op papa's arm wilde hij wel mee.
Wat een prachtige dag!!!

• 24 Januari 2017 - 14:58

Eef:

Wauw, heftig buurtjes, nu geen 3 buurtjes maar 4. Welkom Prince in de Meerkoetlaan.

• 24 Januari 2017 - 15:11

Ineke:

Hallo lieve kinderen,
    Wat een bijzondere nacht, en dan zo vroeg wakker. Ik kan het mij voorstellen.Wat een warmte voelden jullie in het kindertehuis, fantastisch. En dan de ontmoeting met Prince.
    Ook ik heb wel een paar traantjes gelaten.simphiwe voelt zich natuurlijk direct grote zus.
    Klopt het dat Prince nu bij jullie blijft en niet nog een dagje terug hoeft, naar het kindertehuis? Geniet maar lekker met z,n viertjes.
    Dikke kus ,
    Mama

• 24 Januari 2017 - 15:14

Hans En Esther :

Compleet!! Gefeliciteerd met jullie fantastische gezin. Wat een kanjers. Wij sluiten ons bij de buurman aan: Welkom op de Meerkoetaan Prince. We kunnen niet wachten om ook naar jou te zwaaien. Net zoals we altijd naar je grote zus doen. Piet en Kitty, geniet samen van deze rijkdom.

• 24 Januari 2017 - 15:58

Mette:

lieve simphiwe
    gefeliciteerd met je broertje! hebben jullie al lekker samen gespeeld en gezwommen?
    we hebben ons klei werkje gisteren al geschilderd op school
    groetjes mette

• 24 Januari 2017 - 16:12

Féline, Kyran, Vincent, Rachèl:

Kippenvel!! Gefeliciteerd allemaal. Lekker genieten nu van en met elkaar. Liefs van ons

• 24 Januari 2017 - 17:33

Thes:

Lieve Simphiwe,
    Wat fijn dat Prince bij jullie komt wonen. Ik kijk er naar uit om hem te zien in de Meerkoetlaan.
    Hadden jullie vandaag een leuke dag met prince? En hebben jullie een mooi hotel? Heb je de pennen al uit gedeeld?
    kusjes Thes

• 24 Januari 2017 - 18:11

Oma Groot :

Lieve schatten wat mooi om te zien jullie met zijn viertjes gelukkig hebben zakdoekje op tafel liggen ik doe het voor pap voorlezen het was een heftige dag bij ons ook bij ons dikke kus en knuffel pap en mam xxxxxx

• 24 Januari 2017 - 18:25

Lina:

Lieve Simphiwe,

Ik vind het leuk voor je dat je broertje nu hebt gezien. Hiep hiep hoeraaaaa!

Heel veel plezier daar nog met elkaar!!

Groetjes Lina & Maaike

• 24 Januari 2017 - 18:34

Sophie En Judith:

Lieve familie,
    Wat een geweldige, warme, emotionele en liefdevolle ontknoping na een lange tijd van wachten, wachten en nog eens wachten! Wat een geluk, wat een heerlijk mannetje en wat een stralende foto's van vier gelukkkig uitziende mensen.
    Het is jullie zeer gegund!
    Sophie vond de foto's ook heel leuk en roept nu heel hard: "gefeliciteerd Simphiwe!!!!"
    Lieve groet uit Vinkeveen

• 24 Januari 2017 - 18:35

Anja:

wow wat prachtig. wat een mooie fotos's van harte gefeliciteerd en wat een stoere lieve zus ben jij Simphiwe. Geniet lekker met z.n vieren.

gr

• 24 Januari 2017 - 19:07

Familie Van Veen:

Lieve familie,

Hoera! Jullie gezin is compleet, wat fijn om zo ver weg toch zo dichtbij te zijn en mee te lezen en leven!
    We denken aan jullie, geniet van elkaar!

Liefs!

• 24 Januari 2017 - 19:15

Pieter, Linh, Jeremy:

Geluksvogels! Hihi. erg leuk om jullie foto's te zien. erg leuk en spannend voor jullie om die nieuwe gezinsdynamiek te ervaren en te mogen managen..... :-) en een broertje voor Symphiwe, WOW, heel veel geluk gewenst met elkaar! Lieve groet, Pieter, Linh en Jeremy uit Houten.

• 24 Januari 2017 - 19:28

Yvon:

Wauw !!!!! Wat een super zus ben je Simphiwe!! Gefeliciteerd met je broertje X. Heerlijk om te lezen, en de foto's te zien. Wat een feest. Piet en Kitty, gefeliciteerd met jullie zoon, kan bijna niet wachten. Dikke kus, en geniet X

• 24 Januari 2017 - 19:52

Annette:

Van harte gefeliciteerd!! Wow, wat een mooie dag vandaag! Wat een prachtig jongetje, wat een ontzettend lieve gróte zus: twee kanjers om súpertrots op te zijn! De emoties zullen alle kanten opvliegen, en dat mág! Maar genieten doen jullie als jullie vol trots en verwondering naar jullie TWEE kanjers kijken!
    Lieve groten van Annette (Yahoo).

• 24 Januari 2017 - 20:37

Wilma:

Van harte gefeliciteerd! Wat een bijzondere en emotionele dag voor jullie!
    en Simphiwe sinds vandaag echt grote zus, wauw!
    Wat fijn dat hij steeds papa al opzoekt bij onbekende, spannende dingen!

Geniet ze daar en hopelijk hebben jullie nog een paar mooie, onvergetelijke weken in het land van jullie kids!

Groetjes Wilma en de andere 3

• 24 Januari 2017 - 20:47

Reinier, Mayke, Romy En Jaimey:

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Prince! Nu zijn jullie echt compleet!
    Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad met elkaar, Simphiwe is al een echte grote zus! Veel plezier en geniet ervan met zn 4tjes!

Liefs van ons 4

• 24 Januari 2017 - 20:54

Tiny En Piet:

Van harte gefeliciteerd wat heerlijk om jullie zo te zien een droom die uitkomt geniet van elkaar super dat Symphiwe een broertje heeft en ook voor jullie Piet en Kitty Liefs

• 24 Januari 2017 - 21:01

Jessica:

Net even al je verslagen achter elkaar gelezen.....
    Kippenvel op m'n arm.
    Alsof het een film is :-)
    Ben zo blij voor jullie.
    Eindelijk met z'n viertjes.
    Geniet van jullie tijd daar ;-)
    Liefs Jessica

• 24 Januari 2017 - 21:10

Anja Vermeeren:

Wauw, wat fijn dat jullie nu eindelijk met z'n viertjes zijn. Gezinnetje compleet!! Lekker genieten van en met elkaar. Hoop dat alles fijn verloopt, maar deze prachtige start kunnen jullie vast in jullie zak steken. Trots op allemaal. Dikke kussen xxx

• 24 Januari 2017 - 22:05

Diana:

Een mooie start als gezin van 4, zo te lezen. Geniet van jullie tijd daar en de herinneringen die jullie samen maken. Liefs Diana

• 24 Januari 2017 - 22:10

Joke :

Kreeg een brok in mijn keel, Kitty wat mooi geschreven! Wat een mooie dag voor jullie! En leuk om Simphiwe zo trots te zien. Geniet van deze prachtige start! Fijne tijd daar! X

• 24 Januari 2017 - 22:15

Angela:

Heel hartelijke gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en lieve broertje. Het geluk spat van de foto's af. Zoooo blij voor jullie. Geniet elke minuut van jullie prachtige gezin lieve Kitty en Piet. Dikke kus voor jullie 4-en.

• 24 Januari 2017 - 22:26

Patricia:

Prachtig. Prachtig. Prachtig! Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en broertje. Wat een mooi gezin vormen jullie met zijn viertjes vanaf vandaag. Dankjewel dat wij mogen meegenieten van jullie prachtige samenkomst. ❤❤❤

• 24 Januari 2017 - 23:04

Jan:

Hi Piet,

Net ff de foto's bekeken Gaaf. Mooi gezin. Van harte gefeliciteerd allemaal.
    Nu snel een voetbal kopen Piet en naar het trapveld! Wedden dat je hem niet bij houdt.

Groetjes Jan en de rest.

PS Simphiwe kijkt echt helemaal happy en Vuyo vindt dat Prince op hem lijkt of andersom natuurlijk.

• 25 Januari 2017 - 07:48

Reinier :

Hiii liefies,
    net het hele verhaal gelezen.
    Wat een emotionele en fantastische dag voor jullie 4.
    Wat een mooie familiefoto 's zeg.
    Ook ik heb flink wat traantjes gelaten hoor Kit bij jullie mooie verslag

• 25 Januari 2017 - 07:51

Reinier:

Ik heb meer tekst gestuurd Piet & Kit,
    maar zie steeds het einde niet.

Nogmaals prachtig alles te lezen en ik ben enorm trots op jullie.
    Knuffel en dikke kus van ons uit Broek

• 25 Januari 2017 - 08:29

Nynke:

Gefeliciteerd met jullie gezin van 4! Kippenvel had ik bij het lezen van het verslag, zo mooi. Wat fijn dat je aan alles merkt dat Prince een mooie tijd heeft gehad in het tehuis. En zo onverwacht denk ik dat hij nu al gelijk met jullie mee mocht, maar zo fijn. Geniet ervan!
    Groetjes, Marc-Nynke-Sarei

• 25 Januari 2017 - 10:36

Tessa, Remco En Adrian:

Wat een mooi verlopen eerste ontmoeting. Fijn dat het zo goed gaat, jullie hebben een mooie start met z'n vieren! Geniet lekker van elkaar deze dagen in ZA. Wij vinden het heel leuk om van jullie verhalen en foto's mee te genieten.

• 25 Januari 2017 - 11:31

Julia:

Wat ontzettend fijn om jullie zo te kunnen volgen, Met tranen in mn ogen lees ik jullie blog. Een prachtig gezin, vol trots!!! Wat voelt dat fijn!!! Een dikke knuffel van ons. Richard julia Sharon paul en yildez. X

• 25 Januari 2017 - 12:03

Arie&Marieke&Joshua:

Wat mooi om jullie eerste dag samen mee te lezen! En wat een mooi mannetje. En een lieve grote zus! Geniet! Joshua vond de foto's ook erg leuk.

• 26 Januari 2017 - 22:32

Mariette, Robert-Jan, Simphiwe En Nomvula:

Hallo mooie lieve Prince, wat fijn dat je bent thuisgekomen vandaag! En natuurlijk voor jullie Kitty en Piet, voor de tweede keer mama en papa. En Simphiwe grote zus. Heel veel geluk, liefde, genieten, acceptatie, plezier en kracht wensen we jullie toe!