Dagje Lion en rhinopark - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Dagje Lion en rhinopark - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Dagje Lion en rhinopark

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

01 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Vanmorgen vertrokken we tegen 10 uur met Danny, Dirna en de kids Immanuelle en Portia in de bus. Liaan was weer onze gids. Onderweg vertelt hij al over van alles. Super interessant! In het park aangekomen, zagen we allemaal wilde dieren. Onder andere wrattenzwijnen, impala's, struisvogels en zebra's. Daarna reden we naar de plek waar we de leeuwtjes mochten aaien. Super gaaf! Simphiwe vond het wel wat eng en Prince niet. Maar we hebben ze allemaal geaaid. Daarna gingen we lunchen. Simphiwe en Prince een hotdog met friet. Piet een kipburger en ik een sandwich. Daarna nog reptielen gezien waaronder krokodillen en slangen en tarantula's.
Als laatste nog op safari naar de leeuwen, de neushoorns en de wilde honden en cheeta's. Zo gaaf...ineens liep een leeuw zo onze richting op en voor de auto langs en later volgde het vrouwtje ook. En voor ons ineens een cheeta. En wat een prachtige natuur en vergezichten! Wat een mooi land is dit. Echt om trots op te zijn door onze kanjers! Als laatste naar een restaurantje waar je een giraf kon voeren en aanraken. Dat was ook een belevenis.
Moe maar voldaan waren we tegen 17 uur weer terug.


  • 01 Februari 2017 - 17:39

    Oma Groot :

    Hallo piet en Kitty simphiwe en prince wat hebben jullie een mooie dag gehad zo te lezen met weer mooie foto's een dikke kus opa en oma xxxxxx

  • 01 Februari 2017 - 18:40

    Ineke:

    Hallo lieve kinderen,
    Wat hebben jullie weer een geweldige dag gehad. Zoveel wilde dieren weer gezien en dan af en toe enkele mogen aaien. Ik kan mij voorstellen, dat Simphiwe het wel wat eng vond, maar onze stoere Prince, vond het blijkbaar niet eng. Natuurlijk is de natuur in dit land ongelooflijk mooi. Moe maar voldaan, zijn jullie in de namiddag weer thuis gekomen.
    Jullie zullen vast wel slapen.
    Ik ben vanmiddag weer bij Julia geweest, maar omdat ze geen vriendinnetje had, zijn we bij mij thuis maar speculaas gaan bakken . En daarna nog een half uurtje bij de poezen geweest.
    Julia vond het prachtig.Ze heeft natuurlijk, nog een tijdje op de schommel in de kamer gezeten. Daarna weer naar het Achterbos gegaan.
    Nu, heel veel groetjes, en een hele dikke knuffel,

    Oma ineke

  • 01 Februari 2017 - 18:49

    Lina Post :

    Hi Simphiwe,
    Wauw wat een mooie leeuw! Vond je het eng toen de cheetah voor de auto liep?
    Hier is het koud en er was ijs. Maar nu niet meer.
    Tot snel Simphiwe !! Xxxx Lina

  • 02 Februari 2017 - 06:52

    Fiet:

    Lieve familie,

    Wat geniet ik toch van jullie hele mooie gezinnetje en wat een mooie dag weer in het Rhinopark met prachtige foto's met jullie 2 kanjers Simphiwe en Prince.

    groetjes Fiet

  • 02 Februari 2017 - 07:05

    De Poesjes:

    Hoi aller aller liefste baasjes van ons.

    Ik wil even miauwen dat we het enorm naar ons zin hebben in het huis , ik.. Dikkie Dik.. zal even voor de andere poesjes miauwen, wat kunnen we lekker hard rennen in het huis, van boven naar beneden, van de tafel op de bank en bijna in de gordijnen.. leuk johhh.. samen met al de poesjes, boven op de tafel zitten en slapen en tja.. wat nooit mag van jullie ...op het aanrecht slapen. Dat vinden we alle 4 erg leuk en wat ook zoooo leuk is dat onze vervangende baas Fiet onze namen niet kan onthouden. Oma Ineke kan het wel hoor, maar Fiet niet!! Héél héél erg baas, even klikken hoor.. mijn zus poes "de lieverd" noemt ze Dikke Rooie, schandalig!! En het andere poesje noemt ze nog veel erger.. Prut Oogje, is het niet verschrikkelijk!! Maar ja..eigen schuld.. ze heeft soms ook een prutje in het oog. Ik heb al vaker gemiauwd dat ze der ogen netjes moet wassen, maar ja als ze dat dan niet doet dan moet Fiet het voor der doen. Vindt ze denk fijn.. want dan mag ze op schoot zitten bij Fiet. De slimmerik. Tja en dan onze Benjamin... Zo noemt Fiet haar.., tja wat moet ik er van zeggen, die eet zo traaaaag dat ik Dikkie Dik wel eens uit haar voerbakje ga eten, nou dan komt Fiet hoor, van dat mag NIET! Ik doe het expres want dan mag ik ook op schoot en word ik lekker geborsteld en geaaid, slim hé!!
    Nou baasjes zoals jullie begrijpen hebben wij het net zo naar ons zin als jullie. Wij willen vooral heel veel knuffeltjes en neusjes geven aan de schat Simphiwe en aan ons lieve broertje Prince.
    Maar ook aan jullie hoor baasjes Piet en Kitty.

    veel miauwtjes van Dikkie Dik, Dikke Rooie, Prut Oogje en Benjamin

  • 02 Februari 2017 - 07:46

    Reinier:

    Dikke knuffel,
    wat een heerlijke ervaring rijker zijn jullie weer.
    Spannend hoor allemaal
    Kus xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2017

Thuiskomen

16 Februari 2017

Home affairs

15 Februari 2017

Paspoort en cadeautjes

14 Februari 2017

Naar het Magnoliapark - Happy Valentine!!!

13 Februari 2017

Final meeting met Lizl
Kitty,Piet en Simphiwe

Actief sinds 29 Juli 2016
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 16721

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: