Café 41 en rugbywedstrijd - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Café 41 en rugbywedstrijd - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Café 41 en rugbywedstrijd

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

11 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Allereerst bedankt alle mensen die niet alleen meelezen, maar ook reacties schrijven. Het is zo fijn om te lezen!!! En als je schroomt om te reageren...het maakt ons niet uit of je nu een collega bent, buurvrouw of familie. We vinden alle stukjes even waardevol en ze komen allemaal in het boek wat we hiervan laten maken.
Wat kunnen Simphiwe en Prince zich goed vermaken samen. We zaten vanmorgen op het terras en Simphiwe en Prince maakten met takjes en zand en blaadjes allemaal eten voor ons. Prince heeft ook veel humor. Vanmorgen kwam hij in papa's zwembroek naar me toe en even later had hij de kofferband om als tuigje en de koffer erachteraan. Hij vindt het alleen wel lastig als hij er dan later mee moet stoppen, omdat we gaan ontbijten.
Ze zeiden dat hij concentratieproblemen heeft, maar hij kan ook heel leuk een poos kleuren in zijn Carsboek. Misschien hadden ze daar geen stoere jongenskleurboeken?
Prince heeft het zwemmen helemaal ontdekt. Na het ontbijt wilde hij er al weer in en toen Simphiwe klaar was met huiswerk en ging zwemmen, wilde Prince weer.
Na de lunch zijn we richting stadion gelopen. Er waren heel wat mensen op de been, want er was een wedstrijd. Overal verkopers, mensen, toeters etc. Zelfs kinderen gaan gewoon mee. Kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld aan nemen;-)
Daarna liepen we naar Café 41 voor een heerlijke milkshake.
Nu zitten papa en de kids alweer in het zwembad.
Het is hier nu alweer 29 graden. En de komende dagen wordt het nog warmer.

• 11 Februari 2017 - 15:15

Eef:

Mooie foto's en heel mooi om te zien dat ze elkaar lief vinden, of ze al vanaf baby broer en zus zijn.

• 11 Februari 2017 - 15:29

Hans En Esther :

Wij sluiten ons helemaal bij Eef aan. Alsof ze al jaren broer en zus zijn. Fantastisch! Geniet nog maar even van de warmte. Hier in Vinkeveen ligt sneeuw. ☃ Prince zal wel even moeten wennen aan een winterjas en een muts! :-) Sneeuwpop maken is wel even iets anders dat lekker met papa zwemmen.

• 11 Februari 2017 - 15:41

Alexandra, Rick & Thomas:

Hoi hoi, wauw wat maken jullie een mooie reis! Geweldig!!! Ik zat net te denken, misschien had Prince te weinig stimulans & afwisseling en had hij daarom moeite met concentreren? Het klinkt in ieder geval of jullie een tweede lot uit de loterij hebben!!! Super fijn. Hele dikke knuffel van ons aan Simphiwe, Thomas mist haar en de andere vriendjes van het Vlinderbos heel erg!

• 11 Februari 2017 - 16:04

Anja Vermeeren:

Wat een super foto's weer!! Allemaal blije koppies :)
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Elke keer weer leuk om te zien.

• 11 Februari 2017 - 16:18

Patricia:

Dit is het echte gezinsleven! Wat genieten jullie, het is zo zichtbaar in alle verslagen. Het is een prachtige, emotionele reis. Jullie begeleiden de kinderen zo goed dat jullie in een korte tijd zo hecht worden. Zo verdient, lief gezinnetje van 4!!

• 11 Februari 2017 - 16:29

Reinier:

Fantastisch dat Prince zo verbeterd is met zn zwemmen.
    Wat een verschil met het begin hè.
    Volgens mij is hij erg slim & zeer leergierig.
    Wat een ontzettend leuke foto van jullie bij het cafe met de milkshakes, jullie stralen helemaal van oor tot oor.

Kus xxx

• 11 Februari 2017 - 16:40

Ineke:

Hallo lieve kinderen,
    Wat fijn, dat simphiwe en Prince zich samen zo goed kunnen vermaken. Leuk, dat ze jullie verwenden, met blaadjes, stokjes en zand. Zo zie je dat ze niet altijd duur speelgoed nodig hebben. Het is alleen maar goed voor hun fantasie.
    Dat Prince ook zo,n humor heeft, dat vind ik super. De concentratie problemen, vallen misschien wel mee. Als je hem maar iets geeft, wat hij leuk vindt.
    Leuk, dat er zo dichtbij een stadion is en dat er veel mensen op de been waren voor een rugby wedstrijd.
    Wat leuk jullie aan zo'n heerlijke milkshake te zien zitten, dit is echt vakantie.
    Zoals jullie misschien weten, hebben we hier nu wat sneeuw, maar volgende week gaan de temperaturen weer om hoog.
    Het zal voor jullie toch wel wennen worden.
    Heel veel groetjes en een dikke knuffel voor jullie viertjes,

Oma Ineke en ferro

• 11 Februari 2017 - 16:47

Mayke:

Leuke foto's! Vooral die met de zonnebrillen! :-)
    Fijn dat ze zo leuk samen kunnen spelen!

• 11 Februari 2017 - 20:25

Annette:

Wat een genot om van jullie lieve, mooie, dappere kinderen een sámengemaakt bordje 'eten' te krijgen! Dat is intens genieten van twee prachtige kinderen! En dát jullie genieten en trots op ze zijn, spat iedere keer weer van mijn ipadschermpje af!! Zó mooi om te lezen dat Simphiwe en Prince al ècht grote zus en broertje zijn, jeetje in zó'n korte tijd! Geniet, geniet van jullie mooie kinderen en van het prachtige, heerlijk warme Zuid-Afrika!

Lieve groeten van Annette (yahoo).

• 12 Februari 2017 - 13:43

Julia Mollenhof:

Wat is het leuk om elke dag jullie verhalen te lezen en nog leuker is het om de foto's te zien. Fijn dat wij dat mogen meebeleven.
    Wij hebben vanmorgen een sneeuwpop gemaakt, dat zal een mooie belevenis zijn voor Prince. Nu nog een weekje lekker genieten van de zon en volop zwemmen.
    Ik moet nu stoppen, want ik mag met papa mee naar Ajax!!

Lieve groetjes, Julia

• 12 Februari 2017 - 14:51

Aline:

Hallo lieve familie wat hebben jullie het daar heerlijk en wat een leuke verslagen om te lezen zeg.op iedere foto stralen jullie echt een mooi gezinnetje.nog even lekker genieten daar en vooral van dat heerlijke weer.liefs aline

• 12 Februari 2017 - 22:28

Carina:

Beste Kitty, Piet, Simphiwe en Prince,
    Gefeliciteerd met jullie mooie nieuwe gezin, Wat fijn dat Prince en Simphiwe nu al een goede band hebben. Knap ook van Simphiwe, want het is natuurlijk ook best wennen om de aandacht opeens te delen. Petje af!
    En voor Simphiwe heel fijn dat ze op bezoek mocht gaan bij haar oude thuis, waar ook zo'n belangrijk deel van haar leven ligt met lieve vrienden.
    Veel goeds voor jullie allen, en hopelijk nog een aantal rustige dagen om alle emoties en belevenissen een plek te geven, voor Prince en Simphiwe in het bijzonder!
    Groeten aan Liaan,
    Carina (en Monica), yahoo

• 13 Februari 2017 - 10:07

Michelle:

Ik lees de verslagen echt met veel plezier. Wat ontzettend fijn dat alles zo goed gaat. En inderdaad ik sluit mij er ook bij aan dat het wel lijkt alsof ze altijd al broer en zus zijn. Jullie zullen wel heerlijk aan het genieten zijn. Ik zat net het verslag te lezen over de nieuwe haren van Simphiwe, wat ontzettend tof hoe ze dat allemaal doen daar. Ziet er prachtig uit!
    Geniet er nog maar lekker van.

dikke kus michelle