Naar het Magnoliapark - Happy Valentine!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Naar het Magnoliapark - Happy Valentine!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Naar het Magnoliapark - Happy Valentine!!!

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

14 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Gisteravond toen de kinderen in bed lagen lekker Boer zoekt vrouw terug gekeken. Het is fijn dat dat hier ook kan. Ineens werd Prince huilend wakker. Hij klaagde over pijn in zijn oor. Nou was hij 's middags al gevallen op zijn oor in het speeltuintje hier. Het moest wel heel erg zeer doen, want hij huilde heel heel hard. Gelukkig konden we hem afleiden met Paw Patrol en troosten. En een halve paracetamol deed ook wonderen. Hij sliep al snel op papa's schoot.
Vanmorgen zijn we naar het Magnoliapark gelopen. We waren er al meerdere keren langs gereden, maar nooit zelf geweest. Het was ook wel een stukje lopen. Maar vandaag besloten we toch te gaan. Met een korte stop bij het stadion bij de shop. Ik heb ook een shirt gekocht van Springboks ( Zuidafrikaanse ploeg, net als Nederlands elftal zeg maar) en Piet nog 1 van de Bulls, de ploeg uit Pretoria.
Toen door gelopen naar het park. De kinderen renden snel richting speeltuin. En ja hoor...Prince liep door een modderpoeltje. Dus hele natte voeten en slippers. Gelukkig is het zo droog met deze warmte. Wij konden rustig wat drinken en de kinderen spelen. Piet en de kinderen aan de burger en ik een tosti. Jammie!!!
Toen weer een flinke wandeling terug, maar de kinderen zeurden helemaal niet. Ondanks de hitte.
Nu maar lekker even een frisse duik nemen...

• 14 Februari 2017 - 13:24

Reinier:

Wat leuk weer om te lezen,behalve dat Prince zo n oorpijn had.
    Gaat t weer wat beter met zn oor?
    De foto waar jullie met elkaar lunchen is ook weer erg leuk.
    Schatjes zijn het
    Kus Xx tot snel

• 14 Februari 2017 - 13:25

Reinier :

Zwemse Xx

• 14 Februari 2017 - 13:57

Ineke:

Hallo lieve kinderen,

Wat leuk, dat jullie daar ook de Nederlandse t.v.zenders kunnen krijgen. Je kunt dan toch nog een paar favoriete zenders terug kijken. Jammer, dat Prince ineens huilend wakker werd, door pijn aan z'n oor. Hij zal vast nog wel eens vaker vallen!Helaas!!!!.
    Knap, dat de kinderen met deze warmte toch meeliepen naar het magnolia park. Het zal zeker prachtig geweest zijn. Fijn, dat de kinderen nog in de speeltuin konden spelen. Leuk de foto van simphiwe op een klimtoestel. Gezellig, dat je daar ook nog wat lekkers kon eten en drinken. Daarna lekker het zwembad in. Heerlijk hoor, dat dat allemaal kan.
    Verder nog een hele gezellige dag,
    Groetjes en heel veel knuffels voor jullie viertjes,

Oma Ineke en jullie grote vriend ferro

• 14 Februari 2017 - 20:34

Oma Groot :

Lieve piet Kitty simphiwe en prince jullie hebben weer een gezellige dag gehad en zo te zien lekker weer gezellig gegeten morgen weer een mooie dag voor jullie prince zijn paspoort dikke kus en knuffel opa en oma xxxxxxxxx

• 14 Februari 2017 - 20:34

Oma Groot :

• 15 Februari 2017 - 16:14

Mette:

Hallo Simphiwe,
    Ik vind het leuk om te lezen wat je allemaal in Zuid Afrika doet. Maar ik vind het ook fijn dat je volgende week weer terug bent. Dan kan ik ook je broertje zien.
    liefs Mette