Jippie we mogen 21 januari naar Prince vliegen! - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Jippie we mogen 21 januari naar Prince vliegen! - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Jippie we mogen 21 januari naar Prince vliegen!

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

04 Januari 2017 | Nederland, Vinkeveen

Gistermiddag belde Piet mij op het werk en dat doet hij eigenlijk nooit. Dus zou het dan misschien? Hij vroeg eerst hoe het bij mij was, maar ik dacht " zeg maar gewoon wat je te zegen hebt" En ja...Nicole had gebeld. Ik was druk met de kinderen op mijn werk. En mijn mobiel ligt in mijn tas. Daarom belde Nicole Piet op. We mogen 24 januari al Prince ontmoeten. We gaan daarom zaterdag 21 januari al naar ZA vliegen. Wauw!!! Super blij! En waarschijnlijk mag hij dan 25 januari voor altijd bij ons blijven en 31 januari moeten we dan naar de rechtbank.
18 Februari zijn we weer terug in NL.
Nu kunnen we echt de laatste voorbereidingen gaan treffen. Vandaag druk geweest met tickets regelen, internationaal uittreksel geboorte akte Simphiwe kopie van aanvragen, reisverzekering afsluiten en nog veel meer van alles.
Maar we weten waar we het voor doen. Zo bijzonder dat Prince ook op het ticket staat...enkeltje Amsterdam. Het is nu echt!
Simphiwe is druk met haar aftelkalender. Zij heeft er ook enorm zin in, maar je merkt ook aan alles dat ze het ook erg spannend vindt. Terug naar haar geboorteland. Ze is wat brutaler en luistert minder, slaapt later. Maar we begrijpen het en proberen haar zoveel mogelijk te helpen. Onze kleine meid is grote zus :-)
Inmiddels hebben we al enorm veel gekocht qua kleding en qua speelgoed. Piet kan zijn lol op met lekker jongensspeelgoed kopen. En Simphiwe is een echt meisje maar speelt ook maar wat graag met alles voor Prince.

• 04 Januari 2017 - 20:59

Rinus & Marijke :

Kitty en Piet Simphiwe , leuk dat jullie je mooie kereltje op mogen halen, is allemaal wel super snel gegaan
    prettige reis , HET MASSEREN ZAL WEL EEN PAAR NIET GEBEUREN.........?
    Vriendelijke groet Rinus en Marijke

• 04 Januari 2017 - 23:00

Anja:

Wat geweldig en al zo snel!

• 04 Januari 2017 - 23:00

Reinier:

Zo leuk voor jullie!!!
    Veel plezier alvast & suc6 met de voorbereidingen
    Kusxx

• 05 Januari 2017 - 07:59

Paula:

Wat fantastisch voor jullie 3tjes! Weer naar Zuid-Afrika. Geniet ervan!
    leuk dat we weer mee mogen lezen.
    groetjes, Niels, Paula en Steven.

• 05 Januari 2017 - 08:18

Marc,Nynke&Sarei:

Wat heerlijk dat jullie kunnen gaan aftellen! Geniet van de laatste voorbereidingen voor de reis naar Prince.

• 05 Januari 2017 - 14:08

Trude :

Wow wat gaaf zo snel al!! Succes nog met alle voorbereidingen en veel plezier! Leuk dat we met jullie mee mogen lezen!! Liefs, Peter, Trude en Candy

• 07 Januari 2017 - 15:17

Ineke:

Wat geweldig, dat jullie al bijna weg gaan. Heerlijk, dat het daar nu zomer is.
    Regen zal er ook zijn.

Mama

• 07 Januari 2017 - 15:49

Fiet:

Wat een geweldig mooi nieuws!! Veel succes met alle voorbereidingen om naar jullie zoontje en broertje Prince te gaan en hem te mogen ontmoeten.

groeten Fiet

• 09 Januari 2017 - 15:16

Anneke:

heerlijk! Op naar jullie prachtige zoon :-)
    Succes en plezier met alle voorbereidingen!
    liefs, Anneke

• 13 Januari 2017 - 22:47

Carina:

Beste Kitty, Piet en Simphiwe,
    Wat fijn dat jullie nu echt kunnen aftellen tot je vertrek naar Zuid-Afrika en de dag dat jullie Prince in je armen kunnen sluiten. Geniet ervan!
    Dank dat ik mee mag lezen!
    Groet, Carina

• 16 Januari 2017 - 15:22

Anneke:

wat zit jouw haar mooi Simphiwe!

• 18 Januari 2017 - 20:41

Rinus En Marijke:

Kitty, hoe is het allemaal , heb je de koffers al in gepakt , want het is zo Zaterdag , hele veine vlucht en verblijf daar. Vriendelijke groet R & M

• 18 Januari 2017 - 20:49

Annette:

Hallo Kitty, Piet en Simphiwe, nog maar héél even en dan mogen jullie eindelijk naar het mooie Zuid-Afrika, het geboorteland van Simphiwe en Prince. Jullie parels! Wat heeft Prince al mooie spullen gekregen en wat zit Simphiwe haar haar mooi!! Jullie gaan weer héél bijzondere weken tegemoet! Ik wens jullie een hele voorspoedige reis en een prachtige, bijzonder mooie tijd in Zuid-Afrika! Dankjulliewel dat ik jullie mag volgen en mee mag genieten! Lieve groeten van Annette (Yahoo).

• 18 Januari 2017 - 20:53

Kitty,Piet En Simphiwe Groot:

Bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes!
    Het is bijna zover. Nog 3 nachtjes en dan stappen we het vliegtuig in naar onze tweede kanjer. Zo bijzonder! We hebben Prince nog nooit in het echt gezien, maar vanaf het eerste moment zit hij al in ons hart. We logeren de eerste 3 nachten in Eastwood gueshouse. Dat is naast Alleyn (voor de kenners). Vanaf dinsdag is Alleyn vrij en daar blijven we de rest van de tijd. Er zit daar ook een ander Nederlands stel en verder andere adoptie ouders uit andere landen. Wordt vast erg gezellig. Zondag even bijkomen. Het is daar dan heerlijk warm en zonnig weer. Dus ik de dat Simphiwe het zwembad in duikt. Maandag gesprek met Lizl van ABBA adopties over hoe het allemaal al gaan. En dinsdag dan is het zo ver..de eerste ontmoeting met onze Prince. Vandaag lekker koffers ingepakt. Morgen de laatste werkdag voorlopig. Simphiwe vrijdag haar laatste schooldag. Ze gaat met een pakket huiswerk mee op reis. Laat die laatste dagen maar omvliegen...op naar Zuid Afrika!!!

• 19 Januari 2017 - 16:29

Conny Wijchers:

Lieve Kitty, Piet en Simphiwe,

Wat ontzettend fijn dat jullie Prince mogen gaan halen. Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Dit wordt beslist een andere reis dan de eerste keer, want nu is Simphiwe er bij. Spannend hoor, maar wat zal het genieten worden. Voor Simphiwe is terug naar Zuid-Afrika heel bijzonder, maar het zal haar beslist ook spanning opleveren.Ik wens jullie een mooie reis en een goed en rustig verblijf met z'n vieren. Ik weet wat jullie voelen en leef op afstand mee. Conny Wijchers

• 20 Januari 2017 - 15:25

Oma Groot :

Lieve piet en Kitty en simphiwe nog een nachtje slapen en dan naar ons kleinkind prince wat zijn wij blij weer opa en oma te worden een goeie reis dikke kus en knuffel pap en mam xxxx

• 22 Januari 2017 - 09:15

Patricia:

Hallo lieverds, jullie zijn in Afrika aangekomen! Wat een bijzondere, emotionele reis. Wat hebben jullie er lang naar toegeleefd en wat zijn jullie een geweldig gezin. Nog eventjes en dan zijn jullie met zijn viertjes. Wat zal Simphiwe een geweldige grote zus zijn! Prince boft met jullie allemaal. Bijna mogen jullie je prachtige zoontje in de armen sluiten. Geniet van het land, van elkaar en de laatste voorbereidingen daar. We denken aan jullie. XXX van Corné, Patricia en Yi