Eerste nacht en Union buildings - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Eerste nacht en Union buildings - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Eerste nacht en Union buildings

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

25 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Gisteravond aten we aardappelsalade bij ons vlees en het viel ons al snel op dat Prince overal tegen zegt dat hij het niet lust als hij het niet kent. Toch geprobeerd met aanmoediging en zelfs papa en Simphiwe mochten hem voeren. Hij at alles op en daarna helemaal blij met zijn Spidermantoetje. Spider-Man vindt hij geweldig. Ook op de iPad vindt hij dat prachtig. Trouwens spelletjes erop doet hij ook graag en gaat al best goed.
Na het eten mochten de kids samen in bad. Prince vond het na een kwartier wel genoeg. Ik las ze voor in bed en toen nam ik Prince lekker bij me op bed. We spraken over de dag en dat hij afscheid had genomen en we zagen al snel wat traantjes in zijn ogen. Verder erover praten wilde hij niet voorlopig. Maar wel mooi dat hij toch een beetje emotie toonde. We hadden al gehoord dat hij dat lastig vindt en ook weinig huilt.
Binnen 10 minuten sliep hij al lekker bij me en ook Simphiwe sliep zo. En ze werden ook niet meer wakker tot vanmorgen een uur of 7. Ik kon alleen niet slapen en zo kwam het dat Piet en ik midden in de nacht de hele emotionele dag nog even doornamen en zeiden hoe blij en trots we zijn op onze twee kanjers.
Vanmorgen moest Prince eerst even goed wakker worden. Zal toch weer even schakelen zijn dat hij nu bij ons wakker wordt ipv in het tehuis. Maar al snel ging het heel goed en we zien steeds meer zijn lach en hij kan ook al goed schateren. Zo mooi! We zijn na het ontbijt naar de Union buildings gelopen waar het grote Nelson Mandela beeld staat. Prince viel 1 keer flink en toen moest hij ( gelukkig) huilen. Fijn dat hij dat nu al doet en zich niet groot houdt. Prince liep bijna het hele stuk en zat ook een stuk lekker op papa's nek. En Simphiwe terug een stukje in de buggy. De grote trappen bij de buildings vond Prince prachtig. Vooral om Simphiwe dan bij te houden. Hij zei tegen haar " I am fond of you" (ik ben gek op jou) Wauw wat een mooi compliment. We aten nog een lekker ijsje daar en toen weer terug. Nu wat sneller want Prince gaf aan dat hij naar het toilet moest. Gelukkig wist Piet dat bij Woolworths een openbaar toilet is. Terug bij Alleyn gelijk weer even gezwommen. Prince vindt het water erg koud en wil alleen samen met papa erin. Hij vindt het volgens ons een beetje eng dat hij de bodem niet kan voelen.
We maken er verder een rustig dagje van. Super trots op hoe het gaat:-)

• 25 Januari 2017 - 12:02

Paula:

Fantastisch! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
    Fijn dat het goed gaat. Klinkt erg ontspannen jullie verhaal.
    Geniet lekker met z'n 4tjes van elkaar en het mooie Zuid-Afrika.
    x Niels, Paula en Steven.

• 25 Januari 2017 - 12:17

Joke Groot:

Helemaal top,xxxx

• 25 Januari 2017 - 12:24

Reinier :

Helemaal super zeg,
    ik vind het zo leuk om te lezen hoe het gaat.

Trotse broer op jullie Xx

• 25 Januari 2017 - 12:46

Oma Groot :

Lieve piet Kitty simphiwe en prince wat heerlijk dat het goed ging de eerste nacht en wat een leuke foto's weer dikke knuffel pap en mam en een pootje van ferro

• 25 Januari 2017 - 12:51

Judith :

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Lekker genieten met jullie mooie gezin!
    Groetjes, Jonathan Judith en Micha

• 25 Januari 2017 - 13:03

Eef:

Een knuffel voor Simphide en gefeliciteerd met je broertje.

• 25 Januari 2017 - 13:42

Gerbrig :

Wat fijn dat alles zo goed gaat. Heerlijk om jullie verhalen te lezen. We herkennen het appartement, mooi plekje daar! Lieve groeten, Jakob, Gerbrig, Wesley, Jesse en Esona

• 25 Januari 2017 - 14:18

Jessica:

Wow, wat goed dat hij de eerste nacht
    zo goed geslapen heeft!
    Nu hopen dat dat zo blijft want er
    gebeurt heel veel in dat kleine koppie.
    Mooi om te lezen ook dat je schrijft
    'De kids', al echt een compleet gezinnetje :-)

• 25 Januari 2017 - 14:30

Lia:

wat fijn dat jullie op deze manier ons op de hoogte houden kunnen we mee genieten van het avontuur waar jullie in zitten. Leuke foto;s van een prachtig gezin.
    op naar een tweede nacht waarin jullie hopelijk alle 4 lekker kunnen slapen. Lieve groet van ons

• 25 Januari 2017 - 14:46

Gerda Franzen :

Kitty Piet Simpiwe Prince
    Gefeliciteerd met jullie zoon .. wat een groot cadeau is Prince
    En Simpiwe is nu de grote zus
    Geniet van het lekker weer
    Dikke kus van Evert en Gerda. Uit de Waver

• 25 Januari 2017 - 15:10

Ingrid:

Wat bijzonder dat Prince gelijk bij jullie mocht blijven én dat hij de eerste nacht zo goed heeft geslapen! De emoties gieren natuurlijk door jullie viertjes, maar deze mooie start hebben jullie alvast binnen! Ik ben echt onder de indruk dat hij al echt lacht en jullie al wat durft te vertrouwen. Wauw, wat een cadeau!
    Geniet van elkaar en Naomi doet speciaal de groeten aan Simphiwe

• 25 Januari 2017 - 15:30

Fiet:

Lieve buurtjes en allerliefste Simphiwe en Prince.

Gefeliciteerd met jou lieve broertje Prince Simphiwe, wat zijn jullie al lekker hand in hand aan het wandelen, zwemmen met papa, met mama op bed knuffelen en spelen met elkaar. Ik vind jou bikini met mooie roze badmuts zooo mooi, helemaal te gek!! En Prince "stoere lieve jongen" welkom in de Meerkoetlaan.

En natuurlijk Piet en Kitty Van Harte Gefeliciteerd met 2 van die prachtige kanjers van jullie. Wat een prachtige foto's en reisverslagen ik geniet er enorm van. Ook de 4 ondeugende poesjes hebben enorm genoten vannacht en hebben de autootjes al even uitgeprobeerd en ik kan jou Prince vertellen dat ze heel goed rijden. De poesjes keken mij zo lief en heel blij aan haha. Ik heb ze maar een extra aaitje gegeven.

Lieve groet Fiet

• 25 Januari 2017 - 18:42

Oma Ineke:

Hallo allemaal,
    Wat fijn, dat de eerste nacht zo goed is gegaan. Ik begrijp, dat het voor jullie wel een heel bijzondere dag is geweest, en dat jullie de slaap in eerste instantie niet konden vatten.Super, dat de eerste dag al zo gezellig is verlopen. Ik zie al, dat simphiwe een echte grote zus is.Nu maar hopen, dat het vannacht ook goed gaat.
    Slaap lekker en een hele dikke kus voor jullie viertjes.
    Oma ineke

• 25 Januari 2017 - 18:54

Bart:

• 25 Januari 2017 - 21:55

Ellen Aarsman:

hallo Kitty. Piet en Simphiwe,

Heel veel familie geluk in Afrika.
    Genieten van jullie zoon!

Ik hoop dat hij snel bij jullie thuis voelt.
    Leuk om elke dag de berichtjes te lezen.

Groetjes Ellen.

• 26 Januari 2017 - 11:41

Anneke:

Zo fijn om dit te lezen. Ik ben blij voor jullie dat t allemaal zo goed gaat. Ik zie uit naar jullie volgende berichtje. What a happy forever family!
    liefs, Anneke

• 26 Januari 2017 - 14:54

Nel Bouwhuijzen:

Hoi Kitty, Piet, Simphiwe en Prince!
    Wat een prachtige verslagen van jullie avontuur in Z-Afrika. Zo gaaf dat Prince het meteen heel goed doet. En niet te vergeten hoe Simphiwe met haar broertje gaat: super lief. Genieten jullie heerlijk verder met elkaar. Ik kijk er naar uit ook Prince te bewonderen. Een pootje van Nima en veel groeten van buurvrouw Nel