Cadeautjes kopen en een droom die uitkomt - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Cadeautjes kopen en een droom die uitkomt - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Cadeautjes kopen en een droom die uitkomt

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

02 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Gisteravond zijn we op tijd gaan eten, want de kinderen waren aardig moe van de trip naar Lionpark.
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Simphiwe en ik hebben samen weer huiswerk gemaakt en Simphiwe was super trots ( en ik ook) dat het haar zo goed af ging. Piet en Prince gingen samen ballen voor.
Daarna zijn we naar de shop hier geweest om cadeautjes te kopen voor het tehuis waar Simphiwe bijna 6 jaar van haar leven gewoond heeft. We gaande zaterdag heen. In haar huis wonen nog steeds 6 kinderen die er toen ook woonden. Te oud om te adopteren en voor Simphiwe echt haar " broers en zussen" als je zolang samen bent geweest. Simphiwe heeft hele mooie dingen uitgezocht. Zoals een stoere tas voor de jongens, diadeem voor de meisjes en armbandjes en Afrikaans popje voor het jongste meisje. Alles mooi in aparte tasjes ingepakt en een paar pennen erbij, gekregen van Yvon, zus van Piet. De andere pennen zijn voor de kinderen van de andere tehuizen in de straat.
Vandaag ook eindelijk bericht gehoord van Martie die de uitjes regelt. Mijn droom komt uit!!! We gaan maandag met onze gids Liaan voor 4 dagen en 3 nachten naar Mpumalanga. Dat zijn de Drakensbergen en sinds ik daar een foto van gezien heb jaren geleden, was ik er verliefd op. Martie heeft alles geregeld van reis, excursies, verblijf en eten en drinken. Ik heb 2 foto's toegevoegd van de Drakensbergen en van ons resort. We gaan er wandelen, naar de grotten, varen over de canyon, naar Gods window en zwemmen bij de watervallen.
We kijken er enorm naar uit. En omdat het zo goed met Prince gaat, kan dit ook. Nu zijn Piet en de kids lekker aan het zwemmen en doen we rustig aan.

  • 02 Februari 2017 - 13:28

    Diana:

    Wat fijn dat het zo goed gaat. Goed ook dat Simphiwe een bezoek mag brengen aan haar oude 'thuis" Dat is heel belangrijk denk ik. Als ik dan lees hoe goed jullie met dit alles om gaan, en dan de verhalen hoor over het niet meer mogen adopteren van kinderen uit het buitenland, denk ik dat het prima kan, als je er zo mee omgaat zoals jullie. Heel bewust en altijd vanuit het kind.
    Geniet van jullie droomtripje naar de drakenbergen en ben benieuwd naar de foto`s.
    Liefs Diana

  • 02 Februari 2017 - 13:45

    Jessica:

    Super om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!
    Stoer dat Simphiwe toch even langs het tehuis
    gaat. Zal wel weer gek zijn om daar te zijn en
    de kindjes weer te zien.
    Super cool die drakenbergen.
    Net even zitten Googlen en dat ziet er gaaf uit joh!
    Heel veel plezier.
    Liefs

  • 02 Februari 2017 - 13:59

    Anja:

    super zeg dat het zo goed gaat. geniet van jullie uitstapje.

    groetjes van iedereen

  • 02 Februari 2017 - 14:29

    Oma Groot :

    Lieve piet Kitty simphiwe en prince simphiwe wat heb je leuke cadeautjes gekocht met mama voor je broertjes en zusjes en wat zal het spannend zijn voor jullie en wat leuk dat jullie naar de Drakensbergen gaan dikke kus opa en oma xxxxxxxx

  • 02 Februari 2017 - 15:01

    Nel Bouwhuijzen:

    Hoi lieve mensen,
    Wat ziet het er allemaal goed uit. En wat een geweldig uitje naar de Drakensbergen. Op de foto's ziet het er indrukwekkend uit. Wat zullen jullie genieten.
    Wat bijzonder voor Simphiwe om haar broertjes/zusjes uit het kinderhuis weer te ontmoeten. Dat zal een heel bijzondere emotie zijn voor haar. Geweldige meid!
    Heel veel plezier en heel veel groeten van buurvrouw Nel en een pootje + een blafje speciaal voor Simphiwe.

  • 02 Februari 2017 - 16:11

    Eef:

    Geweldig dat het goed gaat en wat een mooie buurkinderen echt prachtig.
    De foto,s doen een beetje denken aan de Grand Canyon toen wij daar waren.
    Ik wil mee naar de Drakensbergen, wacht ff mijn loopschoenen aan trekken ik kom er aan.
    Veel plezier daar.

  • 02 Februari 2017 - 17:09

    Jan,Thea, Qiamg, Lungile En Vuyo:

    Het is echt leuk om met jullie mee te lezen. We gaan in gedachten met jullie mee morgen! En lekker genieten maar volgende week.

  • 02 Februari 2017 - 20:41

    Ineke:

    Hallo lieve kinderen,
    Een beetje laat op de avond, maar ik ben net uit Broek.
    Wat leuk, dat je met Simphiwe wat kadootjes hebt gekocht, voor de kinderen uit haar kindertehuis. Het zal vast wel weer emotie geven, als ze er vandaan komt. Maar jullie zullen haar wel in de gaten houden.
    Wat goed, dat Simphiwe zo trouw haar huiswerk doet, en dat het ook zo goed gaat.
    Maar dan kan ik mij voorstellen, dat jou droom uit komt. Vier dagen, naar de Drakensbergen.
    Wat ziet het er daar fantastisch uit.
    Heb je dan nog wel tijd, om ons daar over te schrijven.
    We zijnbenieuwd.
    Groetjes, en een hele dikke knuffel, voor jullie viertjes.

    Oma Ineke

  • 04 Februari 2017 - 10:18

    Ingrid:

    Het is zaterdag, de grote dag voor Simphiwe. Op bezoek bij haar broertjes en zusjes, ik krijg al kippenvel als ik eraan denk. Wat fijn dat jullie cadeautjes hebben gekocht die ze zelf heeft uitgezocht met Kitty. We zijn benieuwd hoe het is om even terug te zijn én om weer weg te gaan daar. Geniet en sterkte!!

    De foto's van Drakensbergen zijn prachtig (misschien moeten wij nog maar even kritisch kijken naar ons reisplan voor deze zomer). Ik ga het resort zo even opzoeken, ziet er aantrekkelijk uit. Top dat het zo goed gaat samen dat jullie dit aankunnen nu, zal een lekker vakantiegevoel geven om even weg te zijn van de adoptieplaats. We lezen jullie belevenissen graag mee!

    Lieve groet, Ingrid en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2017

Thuiskomen

16 Februari 2017

Home affairs

15 Februari 2017

Paspoort en cadeautjes

14 Februari 2017

Naar het Magnoliapark - Happy Valentine!!!

13 Februari 2017

Final meeting met Lizl
Kitty,Piet en Simphiwe

Actief sinds 29 Juli 2016
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 16778

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: