Pasfoto's paspoort maken - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Pasfoto's paspoort maken - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Pasfoto's paspoort maken

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

03 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Gisteravond wilde Simphiwe in bad met de African beans. Die doe je in het warme water en dan veranderen ze in Afrikaanse dieren ( sponsjes) En Prince vond die ook zo leuk dat hij ook in bad wilde. Wat goed! Hij en Simphiwe hadden het reuze naar hun zin en toen ze eruit moesten, wilde hij er zelfs niet meer uit. Omgekeerde wereld was het nu :-)
Vanmorgen werden we om 9 uur opgehaald door Martie die ons naar de Brooklyn mall bracht. Het was even zoeken, maar toen vonden we de Kodakshop. Prince moest op een stoel zitten en rustig blijven zitten. Dat is nogal wat voor een jongen die altijd in beweging is...haha...en nog recht in de camera kijken. Maar...het is gelukt. Ik heb een foto toegevoegd van het resultaat. Nog even gewinkeld en toen kwam Martie ons weer ophalen.
We hebben een rustig dagje vandaag verder. Het wordt steeds rustiger hier, want bijna alle stellen gaan weg of zijn al weg naar huis. Jammer! Er is nog 1 Zweeds stel met een jongetje van 3 en voorlopig blijft dat zo.
Dus vanmiddag en vanavond gaan we uitzwaaien. Wij zijn blij dat wij voorlopig nog even mogen blijven in dit prachtige warme land van onze kinderen :-) Het is vandaag alweer ongeveer 30 graden...heerlijk!

• 03 Februari 2017 - 12:27

Angela:

Hallo lieverds! Nogal hectisch hier dus ik had een leesachterstand. Ik heb zojuist gelezen wat jullie in de afgelopen 4 dagen gedaan hebben. Heerlijk dat jullie zo genieten en dat Prince zich zo snel thuis voelt in jullie gezin en Simphewe zo lief is voor haar broertje. Fijn dat het geformaliseerd is door de rechtbank: van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Veel liefs, René, Angela, Julian & Olivier

• 03 Februari 2017 - 12:55

Reinier :

Super leuk dat Prince nu zo enthousiast is over in bad gaan.
    Rustig aan met zn 4tjes in het warme Afrika
    Kus

• 03 Februari 2017 - 16:43

Ineke:

Hallo lieve kinderen,
    Wat fantastisch de 2 kinderen gezellig met z,n tweeen in het bad gezien zitten. Super!!
    Met recht de omgekeerde wereld. Dat hadden jullie toch ook niet zo snel verwacht.
    Fijn, dat de pasfoto's ook zijn gelukt.Prince staat er prachtig op.
    Jammer, dat er nuwat gezinnen weg gaan. Het was toch wel gezellig, maar misschien komen er nog een paar stellen.
    Nu, nog een spannende nacht voor Simphiwe, omdat jullie morgen haar kindertehuis gaan opzoeken.Daar zullen wel weer wat emoties komen.
    Ik wens jullie heel veel sterkte , en eengoede nachtrust.
    Dikke kus,
    Oma ineke

• 03 Februari 2017 - 17:40

Nel Bouwhuijzen:

Nu zien je Prince zijn gezicht heel goed. wat een leuk koppie! Geniet lekker verder met z'n allen!
    Nel

• 03 Februari 2017 - 19:50

Oma Groot :

Lieve piet Kitty simphiwe en prince wat gezellig samen in bad leuk om te zien hoor gezellig het laatste nachtje voor ferro bij oma groot morgen gaat ferro naar oma Ineke het is heel goed gegaan hoor en morgen een mooie dag hoor heel bijzonder voor jullie dikke kus en een pootje van ferro opa en oma xxxxxxxxxx

• 03 Februari 2017 - 20:52

Julia Mollenhof:

Lieve Simphiwe, Prince en Kitty en Piet, Ik vind het heel leuk om jullie berichtjes te lezen en vooral de foto's te bekijken. Veel plezier nog samen. Kusjes xxxxxxxxxx Julia

• 03 Februari 2017 - 21:05

Annette:

Tjonge wat gaat het, zo te lezen, ongelofelijk goed!! Wat is Prince een mooi jongetje, met een prachtige guitige snoet en een heel mooie lach! En wat kunnen jullie trots op hem èn op Simphiwe zijn. Wat doet zij het ook knap zeg!! Ze zijn echt stapel op elkaar, zie ik op de foto's! Zó leuk om te zien! Jullie genieten en gaan morgen een intensieve dag beleven. Ik wens jullie en vooral Simphiwe, echt een mooie dag, een warm weerzien met haar broers en zussen! Hopelijk wordt het niet te emotioneel voor haar en kan ze het aan... Maar jullie zijn bij haar en steunen haar! Maandag en de daarop volgende dagen worden vast ontzettend gaaf! Wat een mooie plek om dat met elkaar te mogen zien en ervaren! Geniet, geniet en geniet nog véél meer!
    Lieve groeten van Annette (yahoo).

• 04 Februari 2017 - 21:39

Patricia:

Wat een heerlijke, knappe kids hebben jullie! Fantastisch hoe ze genieten samen.