Nieuw kapsel - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Nieuw kapsel - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Nieuw kapsel

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

12 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanmorgen kwam de dochter van Lucy hier. Lucy is de werkster hier. Haar dochter kwam het haar doen van Simphiwe. Dat zat inmiddels na 4 weken echt niet meer mooi. Eerst samen alles eruit gehaald en toen kon ze beginnen. Simphiwe wilde graag wat langer haar. Dus ging ze wat nephaar invlechten bij Simphiwe haar eigen haar. Het was uiteindelijk nog best een heel werkje.
Maar het resultaat mag er zijn. Simphiwe is weer heel trots.
Gisteren maakte Prince trouwens nog een mooie opmerking. Wij praten altijd heel open over het tehuis met beide. Ik zag dat hij blij was en vroeg of hij het fijn vond bij ons en niet terug wilde. Nee dat wilde hij niet, want bij ons vond hij het leuk:-)

• 12 Februari 2017 - 14:45

Seke:

Super mooi Simphiwe!! Wat een knapperd

• 12 Februari 2017 - 17:02

Ineke:

Lieve kinderen
    Wat is simphiwe haar haar mooi geworden. Je kunt zien, dat het nu wat langer is.
    Heeft ze weer zo lang in de stoel moeten zitten?
    Als je er mooi uit wil zien, moet je er wat voor over hebben.
    Wat fijn, dat Prince zo'n leuke reactie gaf, dat hij graag mee wil naar Nederland, en niet terug naar het kindertehuis. Dat wil heus wel wat zeggen hoor! Hij voelt zich nu al veilig bij jullie.
    Ik kom net terug van tante Annelies. Voor haar heb ik een nieuwe magnetron meegenomen.
    We hebben hem direct uit getest, door 3 koppen water op te warmen, voor een kopje thee.
    Het lukte aardig. Er staan heel veel cijfertjes op,zodat alles, voor ons nog niet helemaal duidelijk was, hoelang iets in de magnetron moest.
    Ze moet het zelf maar een beetje uit dokteren.
    Nu, ik wens jullie nog een gezellige avond met z'n viertjes,
    Hele dikke knuffel,

Oma Ineke en ferro

• 12 Februari 2017 - 17:22

Oma Groot :

lieve piet Kitty simphiwe en prince simphiwe wat heb je mooi haar je heb wel weer heel lang stil moeten zitten hè je bent een toppertje en prince jij bent een kanjer hoor dikke kus en knuffel van opa en oma xxxxxxxxxx

• 12 Februari 2017 - 19:43

Nel Bouwhuijzen:

Simphiwe, Wat een prachtig koppie haar! Echt heel mooi! Je mag er trots op zijn.
    Geniet lekker verder in het mooie Z-Afrika, Hier lag vanochtend een pak sneeuw. Zag er ook heel mooi uit. Met Sam van Fiet en Nima gewandeld over het besneeuwde pad achter mijn huis. Dat is ook genieten!
    Tot heel gauw!
    Doe!!
    Groetjes van buurvrouw Nel en een pootje en blafje van Nima

• 12 Februari 2017 - 19:45

Fiet:

Lieve familie, wat fijn dat jullie zo genieten met elkaar en wat ziet Simphiwe er prachtig uit met dit hele mooi nieuwe kapsel. Héél cool hoor!! En die Prince wat een lieverd dat hij zo graag bij jullie wil zijn. Piet en Kitty complimenten aan jullie hoor!

Jullie krijgen heel veel knuffeltjes en miauwtjes van de poesjes, ze zijn zo slim en vooral heel lief. Oma Ineke en ik zijn stapel gek op jullie poesjes! Ze willen alle 4 gelijk, als ze hun buikje dik hebben, allemaal aaitjes, dus als Oma Ineke of ik er zijn is het een gekrioel van de poesjes waar we enorm van genieten. Ook van Ferro- onze stoere vriend-genieten we enorm.

Geniet vooral van de laatste warme dagen in Zuid Afrika, want hier moet je een hele dikke jas aan!
    Groetjes Fiet

• 12 Februari 2017 - 20:31

Mariette, Robert-Jan, Simphiwe En Nomvula:

Hoi, vandaag hebben Nomvula, Simphiwe en ik voor het eerst sinds een hele poos op ons gemakje jullie blog gelezen en vooral foto's bekeken. Echt super genieten van jullie mooie familiereis zo samen! Jullie zitten in Alleyn nummer 3 als ik het goed zie, of niet? Dat zwemmen: Simphiwe en Nomvula vinden Simphiwe en Prince enorme bofferds dat ze kunnen zwemmen en dat het zo lekker warm is. De sneeuw hier is ook erg leuk, maar Afrikaanse zomer vinden ze ook fantastisch! En dan de Drakensberg: op jullie foto kon onze tweeling ineens achter de bergen allemaal draken ontdekken :) :) En dan het nijlpaard, dat was bijzonder, veel bijzonderder dan de leeuw aaien en giraf eten geven, want "dat hebben wij ook gedaan". De foto's voor het paspoort van Prince: ik hoorde aan twee kanten naast me zingen: Prince, Prince, Prince, Prince (4 keer, voor elke foto 1). als de tweeling Prince bij Protea tegenkomt, dan zullen ze zijn naam denk ik wel onthouden :) En Simphiwe nieuw kapsel: dat was ook toevallig, hier toevallig ook net klaar met een nieuwe look (deze keer zonder extentions maar wel met kraaltjes). Echt bijzonder, hoe dan met jullie kunnen meeleven via deze blog zoveel ook voor ons dichtbij haalt. Goede tijd nog in de heerlijke zomer!

• 12 Februari 2017 - 20:40

Monique:

Hallo Piet Kitty Simphiwe en Prince

Wat leuk om weer te lezen dat het goed gaat. En de foto's zijn ook super. Nog lekker even genieten daar in de warmte. Dikke kus van ons xxxxx

• 12 Februari 2017 - 21:05

Kitty:

Mariëtte, ja klopt helemaal...nummer 3! We kijken al uit naar Protea met veel leeftijdsgenoten voor Prince.

• 12 Februari 2017 - 21:27

Angela:

Staat je goed je nieuwe look Simphiwe! Prachtig die lange vlechten. Geniet van jullie laatste dagen in Zuid-Afrika. X

• 13 Februari 2017 - 12:21

Reinier:

Hii allemaal,
    wat een prachtig lief compliment geeft Prince jullie.
    Heerlijk om steeds te horen,toch!
    Dat is voor jou & Piet heerlijk om te weten en te horen.

Wat zit je haar weer mooi zegt Jaimey,hij moest met mij wel even lachen om de foto waar je haar heel erg omhoog zat.

Dikke Knuffels van ons