Final meeting met Lizl - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Final meeting met Lizl - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Final meeting met Lizl

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

13 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanmorgen kwam Lizl om 9 uur voor de final meeting. Ze gaf ons alle belangrijke documenten van Prince en wat we mee moesten nemen naar Home Affairs donderdag.
En toen kwam het belangrijkste...de matching van Prince aan ons. Hoe de procedures verlopen, wisten we allemaal wel. Dus dat sloegen we over. We waren 1 van de 3 families die betrokken waren bij de matching van Prince. Lizl vertelde dat ze zich toen een beetje op de achtergrond hield, omdat ze ons al beter kende vanwege Simphiwe en omdat ze ons al in Nederland ontmoet heeft 2 x. En wat Hannelie, haar collega, vertelde waarom wij de beste ouders waren en zus voor Prince kon zij alleen maar beamen.
Lizl vertelde dat wij, Piet en ik, een heel goed team zijn. Wij vullen elkaar heel goed aan. Ook zei ze dat ze ons nog wel aan veel andere kinderen ook had kunnen matchen. Groot compliment! Piet is heel positief van aard en bij problemen gaat hij er gewoon voor zonder het bijltje erbij neer te leggen. En hij is heel sociaal. Over mij vertelde ze 1 heel mooi iets " nurture" en dat ze dat niet vaak zo sterk ziet bij iemand. Dat betekent " zorgen voor" Toen schoot ik echt even vol. Ze sloeg de spijker op zijn kop. Het is ook wat ik het liefste doe " zorgen voor mijn kinderen" Het is werkelijk waar dat ik nog steeds elke dag heel dankbaar ben dat Simphiwe in mijn leven is gekomen. En nu dan Prince. Moeder worden, is een wens vanaf dat ik nog heel jong was. Ik ben zielsgelukkig dat ik nu 2 pareltjes mag hebben van kinderen en een super lieve man.
Ze zei ook dat " sensitief" goed bij me past. Ik ben inderdaad heel gevoelig. Simphiwe zat niet voor niets bij het begin van het gesprek al naar me te kijken of er niet al traantjes waren bij me. Lizl zag het en zei " jij kent je moeder erg goed"
Ik ben ook een goede planner en dat is fijn, omdat Prince het nodig heeft te weten wat er komen gaat. Simphiwe en Prince hebben qua karakter veel overeenkomsten. Vandaar ook deze matching en inderdaad zien we bij beide de humor sterk naar voren komen. Voor ons als gezin geldt dat we er graag op uit trekken en dat is goed voor een actief mannetje als Prince. En ons gezinnetje is het allerbelangrijkst waar je jezelf mag zijn, we open zijn en we er voor elkaar zijn. En verder voelen we ook zonder deze meeting dat hij gewoon bij ons hoort.
Wauw!!! Wat waren we trots!!!
Lizl zei voordat ze weg ging nog over Simphiwe dat ze een " beautiful nature" heeft. Dat betekent een heel mooi karakter. Nou dat weten wij als de beste:-)
Om dit te vieren, zijn we lekker weer naar Harry's pancakes geweest en nog even naar het stadion, want Piet moest en zou een mooi shirt van Springboks kopen.

• 13 Februari 2017 - 14:10

Eef:

Nou dat kunnen jullie in je zak steken, een mooie opsteker en wat wij aan de andere kant van jullie muur er van horen klopt het allemaal. Heel heel veel geluk met jullie kinderen en als het met Prince net zo soepel verloopt als met Simphiwe dan komt alles goed. Best wel benieuwd naar ons nieuwe buurmannetje.

• 13 Februari 2017 - 14:41

Jessica :

Mooi

• 13 Februari 2017 - 14:44

Ingrid:

Wat een complimenten van Lizl! Met een vader die zo positief is en een zorgzame, plannende moeder moet het wel goed komen met jullie als gezin. Dat belooft een mooie toekomst voor jullie!

• 13 Februari 2017 - 14:53

Diana:

mooie woorden en complimenten. Fijn dat ze zo zorgvuldig zoeken naar het juiste gezin voor Prince. En als ik al je verslagen zo lees, past hij heel goed bij jullie.

• 13 Februari 2017 - 15:10

Reinier:

Woowwwwww,wat fantastisch om dit zo samen te horen!
    Dit doet heel veel goed & dit geeft alleen maar aan hoe mooi de match weer is.
    We zijn trots op jullie & ons lieve nichtje en nu ook neefje.

Dit moet jullie samen " Piet & Kitty" zoveel kracht geven om er een fantastische toekomst voor jullie lieve kinderen van te maken.

In 1 woord game,set & MATCH

• 13 Februari 2017 - 15:11

Reinier:

Dikke kus van je broer, Mayke ,Jaimey & Romy

• 13 Februari 2017 - 15:40

Ineke:

Hallo lieve kinderen,
    Wat een geweldige dag is het weer geweest voor jullie. En dan te horen, dat er weer een super match is gemaakt met Prince. Er zouden vast meer kinderen gelukkig zijn bij jullie. Alles klinkt vol lof voor jullie. Dat doet je zeker wat.!!!
    En dan Simphiwe, zij heeft natuurlijk een heel lief karakter en is super sociaal.
    Ik begrijp, dat dit allemaal even gevierd worden bij Harry's pancakes.
    Jullie begrijpen, dat juf Nicky jullie foto's steeds laat zien aan de kinderen, zo blijven ze jullie volgen. Leuk hè.
    Verder veel plezier nog,
    Een hele dikke knuffel voor jullie viertjes,

Oma Ineke en ferro

• 13 Februari 2017 - 17:04

Oma Groot :

Lieve piet Kitty simphiwe en prince piet en Kitty dit was ook weer een geweldige dag voor jullie zo mooi om te lezen dikke knuffel en kus opa en oma xxxxxxxxxx

• 13 Februari 2017 - 17:06

Angela:

Dat klinkt als "a match made in heaven!" Goed opslaan die mooie woorden van Lizl. X

• 13 Februari 2017 - 17:23

Oma Groot :

lieve simphiwe en prins gelukkig de laatste week xxxxxxx Kitty en piet het is wel warm daar maar wij zijn blij als wij jullie weer zien xxxxxx

• 13 Februari 2017 - 20:03

Esmée Van Veen:

Lieve Piet, Kitty, Simphiwe en Prince,

Wat een lieve woorden van Lizl en vooral zó waar!
    We kijken uit naar jullie komst, ook onze hondjes. Bam-Bam staat elke keer bij de poort te wachten op Ferro ;)

Jullie droom is uitgekomen, geniet want jullie hebben er lang op gewacht!

Tot snel, liefs van de familie van Veen

• 13 Februari 2017 - 21:04

Nel Bouwhuijzen:

Wat een prachtige woorden van Lizl. En zo terecht. Jullie mogen gloeien van trots.
    Geniet nog even van al het moois.
    Hartelijke groet,
    buurvrouw Nel

• 13 Februari 2017 - 21:30

Annette:

Wow, wat een mooie woorden en prachtige complimenten voor jullie als ouders!! Geweldig! Trots mogen jullie zijn!! Ik geniet van jullie foto's! Wat een prachtkinderen!!
    Geniet nog even héél erg veel, deze laatste dagen!!

Lieve groeten van Annette (yahoo).

• 14 Februari 2017 - 06:23

Fiet:

Geweldig!!! Wat een mooie complimenten Piet en Kitty!

Groetjes Fiet en de poesjes

• 14 Februari 2017 - 09:27

Seke:

Oh wat mooi Piet en Kitty, wat zullen jullie ook zweven van geluk! En wat heeft Lizl jullie mooi omschreven. Zo is het ook, dat straalt van jullie van af. Fijne en lieve mensen zijn jullie, dat voelt vanaf het eerste moment goed. Topteam zo samen, en nu voor altijd met z'n vieren. Het is jullie zo gegund.

Dikke kus van mij

• 14 Februari 2017 - 11:09

Auke:

Deze twee hebben hun juiste ouders gevonden! Mooi om te horen... En dat op Valentijnsdag! Veel geluk daar met z'n allen.

• 14 Februari 2017 - 23:15

Patricia:

Prachtig en helemaal waar❤
    Zoveel liefde!!
    Geniet van jullie prachtige gezinnetje
    X van ons

• 17 Februari 2017 - 20:27