Shoppen hatfield en rustig dagje - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Shoppen hatfield en rustig dagje - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Shoppen hatfield en rustig dagje

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

27 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Vanmorgen rustig aangedaan. Prince wilde gisteren niet in bad met Simphiwe. Dus moest hij vanmorgen even douchen. Maar toen hij eronder moest, raakte hij totaal in paniek. Hij wilde er zo snel mogelijk uit en gleed zelfs bijna uit. Dikke tranen. Zo zielig. Na wat praten en troosten natuurlijk kwam eruit dat hij nooit gedoucht heeft, maar alleen in bad is geweest.
Hij kijkt graag Paw petrol filmpjes op de iPad. Dat vindt hij schitterend. En komt dat trots laten zien.
Na het ontbijt zijn we lekker naar Hatfield gelopen. Daar kreeg Princ een shirt van Avengers en Simphiwe slippers en een korte broek. Ongelooflijk zo goedkoop...140 Rand ( 10 Euro samen)
Daarna naar Burger King voor een ijsje. Ongelooflijk al die dingen die hij nog nooit gedaan heeft. Hij kreeg een Sundae ijsje en vond het zo lekker. Alles ging op tot op de bodem. Zelfs andere keken naar dit aandoenlijke tafereel. Hij doet het zo goed. Hij liep of rende vrolijk mee heen 20 minuten en ook weer terug. Ook winkelen vond hij allemaal prima.
Zo schattig is dat hij graag wil dat je met hem mee gaat als hij naar de wc moet. En nu vraagt hij er al netjes om ipv het gewoon te zeggen. Toen ik vanmiddag mee liep, zei ik dat ik hem zo geweldig vind en dat ik hem zo leuk vind. Ik vroeg of hij dat ook van mij vond. "Ja" zei hij en toen ik een knuffel vroeg, kreeg ik een hele dikke.
Zo mooi om te zien hoe hij naar ons trekt. Vanmiddag wilde hij het liefst lekker veilig binnen blijven ipv met de andere mensen en kinderen buiten. Toen papa nog wel buiten was, begon Prince over waar papa was. " mis je hem?" Vroeg ik. " ja" zei Prince. " ga hem maar roepen dan" En dat deed hij en toen kwam papa ook lekker binnen. We spraken vanmiddag Lizl nog en zij was ook erg blij dat het zo goed ging. Fijn hoor!

  • 27 Januari 2017 - 15:51

    Eef:

    Klinkt goed, wel een gigantische stap voor zo een klein menneke.

  • 27 Januari 2017 - 16:12

    Reinier:

    Wat een mooi en fijn verhaal weer wat ik lees
    Kus kus voor jullie

  • 27 Januari 2017 - 16:54

    Judith:

    Een reis met weinig informatie vooraf om vervolgens een pad te moeten kiezen zonder enige vorm van bewegwijzering. Toch....... lijken jullie het juiste pad te bewandelen en te vertrouwen op jullie interne oudercompas. Dat moet liefde zijn! Mooi om te zien en mooi om te lezen! Geniet van elkaar

  • 27 Januari 2017 - 17:03

    Ineke:

    Hallo lieve kinderen,
    Lekker, dat jullie vandaag rustig an hebben gedaan. Alleen sneu, dat Prince , zo schrok, van het douchen. Ook dat weer rustig opbouwen.
    Piet wat fijn, dat je mij meerdere foto's hebt toegestuurd, en ik heb ze direct opgeslagen. Goed hè. Ik was vanmorgen bij tante Annelies, en het gaat redelijk met haar. Helaas deed toch de WiFi het daar niet. De side van Safari pakte hij niet. Dus heb ik haar maar een paar foto's laten zien, die kil had opgeslagen.
    Vanmorgen ben ik nog even druk geweest, bij de poezen. Het gaat heel goed met ze, maar er lagen wel een paar verassingen. Dat is niet anders.
    Nu ik wens jullie een gezelligenavond en tot morgen.
    Heel veel groetjes, en een dikke kus

    Oma ineke

  • 27 Januari 2017 - 18:21

    Anja:

    hoi allemaal,

    Wat mooi dat het allemaal goed gaat. Ik heb gisteren het hele verhaal in het kort verteld aan de meiden. Simphiwe je moet de hartelijke groeten hebben van iedereen.

    gr

    anja

  • 27 Januari 2017 - 19:22

    Ingrid:

    Wat herkenbaar van die douche!! Gontse was de eerste week ook helemaal in paniek als hij bij de douche stond. Hij was natuurlijk jonger, maar kende ook echt niks. Soms sta je er gewoon niet bij stil dat iets eenvoudigs als een trap, tafel of een prullenbak echt nieuw zijn voor je kind. Eigen kleren, snoepjes, ander drinken dan water of rooibosthee... er valt een hele wereld te ontdekken!! Gelukkig zijn jullie er bij om het in stapjes te doen en mag hij het tempo aangeven. Zo te lezen ziet Prince dat wel zitten en maken jullie een fantastische start als gezin van 4. Fijn!

    Lieve groet, Ingrid

  • 27 Januari 2017 - 20:44

    Oma Groot :

    Hallo lieve kinderen simphiwe en prince wat spelen jullie lekker samen geweldig om te zien ome ton en ome peet en meindert waren hier vanmiddag hebben heerlijk naar de foto's gekeken ze vinden het geweldig dat het zo goed gaat ik moest jullie even de groetjes doen van ze jammer dat prince zo verdrietig was onder de douche allemaal een dikke kus xxxxxxx opa en oma

  • 28 Januari 2017 - 09:28

    Anja Vijselaar:

    Lieve Prince, Simphiwe, Kitty en Piet,

    Wat een schitterend reisverslag maken jullie toch weer, ontzettend leuk om elke dag te lezen. De mooie ontroerende momenten tijdens de ontmoeting met jullie zoon en broertje Prince. De dagelijkse update over Prince en het wennen aan elkaar om een mooi en gelukkig gezin te zijn. Wij vinden de foto's fantastisch. De verhalen over de dagelijkse beslommeringen, met alle uitdagingen, zijn fijn om met jullie te mogen meemaken, ook al is dat duizenden kilometers verderop.
    Moet mij ook nog even van het hart, dat we natuurlijk elke dag die ontzettende trotse oma Ineke meemaken, die er een prachtige kleinzoon bijgekregen heeft.
    Veel plezier, we denken elke dag aan jullie, GENIET. Lieve groeten, Julia, Floris, Frank&Anja

  • 29 Januari 2017 - 23:02

    Diana:

    Wat mooi dat jullie daar, zo ver weg, langzaam vertrouwd met elkaar raken. Fijn voor Prince om dat op deze manier te kunnen doen. En natuurlijk ook voor Simphiwe.
    Liefs Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2017

Thuiskomen

16 Februari 2017

Home affairs

15 Februari 2017

Paspoort en cadeautjes

14 Februari 2017

Naar het Magnoliapark - Happy Valentine!!!

13 Februari 2017

Final meeting met Lizl
Kitty,Piet en Simphiwe

Actief sinds 29 Juli 2016
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 16784

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: