Paspoort en cadeautjes - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu Paspoort en cadeautjes - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kitty,Piet en Simphiwe Groot - WaarBenJij.nu

Paspoort en cadeautjes

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty,Piet en Simphiwe

15 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanmorgen zijn we weer eens een keer naar Hatfield gelopen. Dat is een groot winkelcentrum hier 20 minuutjes lopen vandaan.
Lekker wat shoppen en nog wat laatste boodschapjes gedaan. Voordat we terug liepen, hebben we nog wat gehaald bij Burger King. Chicken wings voor de kids en patatje voor ons. Buiten opgegeten en intussen lekker mensen kijken.
Toen we terug kwamen een lekkere cornetto gegeten. Hadden we daar gehaald. En gezwommen.
En toen heb ik Lizl gevraagd via de app of Prince zijn paspoort er al was. En hij was er. Prince wist niet hoe snel hij zich moest omkleden. We zijn snel naar ABBA adopties gelopen. En daar wachtte nog een verrassing: een kinderbijbel met een mooie tekst voorin speciaal voor Prince en nog een Cars Rugtas met snoep erin, een prachtig fotoboek van ABBA house, een tshirt met ZA vlag en een cd met foto's van Prince.
Prince was er super blij mee en wij ook. Zo dierbaar!!!

• 15 Februari 2017 - 16:08

Anja Vijselaar:

Dat is toch fantastisch leuk om Prince zijn paspoort te zien. Prince Groot, wat mooi, bijna zover om in die blauwe KLM vogel naar Amsterdam te reizen.
    Geniet nog even en tot gauw!!!

• 15 Februari 2017 - 16:46

Jessica :

Wat gaaf die persoonlijke kado's :-)
    Nog heel even geniet samen daar!

• 15 Februari 2017 - 16:58

Reinier:

Wat gaaf zeg Prince,je eigen paspoort!
    Hoe gaaf is dat en wat mooi alle cadeautjes die hij heeft gekregen,zoals de rugtas met snoepjes erin.
    Fotoboek van ABBA house en cd met herinneringen.
    Heel gaaf voor jullie & Prince
    Aftellen is begonnen,is het al zaterdag
    Kus xx Genietse nog he

• 15 Februari 2017 - 17:14

Ineke:

Lieve kinderen,
    Wat goed,dat de kinderen in die hitte toch 20.minuten mee lopen naar het winkelcentrum, je moet ook weer terug.
    Maar na een lekker ijsje gegeten te hebben, kunnen ze direct het zwembad weer in.
    Daarna kwam voor Prince het belangrijkste van de dag, zijn paspoort!!!
    Wat zal hij trots zijn, nu een eigen paspoort te hebben. En wat hebben ze hem daar nog verwend, een eigen kinderbijbel, leuk hoor, en dan nog een carsrugtas, gevuld met snoep, en nog een mooi fotoboek, van ABBA house, eentshirt met Z.A. Vlag en een C.d. met foto's van Prince.
    Wat een herinneringen heeft hij voor later!!!
    Ik heb net weer lekker een eind met ferro gefietst, en nu ga ik wat lekkers drinken.
    Een hele gezellige avond met elkaar,
    Heel veel knuffels,

Van oma Ineke en ferro

• 15 Februari 2017 - 17:16

Jacqueline:

Hoi lieve Piet,Kitty, Simphiwe en Prince.
    Wat een leuke verhalen om te lezen.En wat maken jullie een mee mooie en moeilijke dingen.
    We zijn blij voor jullie dat alles zo goed gaat. Nog even en dan zien we jullie weer. Geniet nog even daar....... dikke kus van ons Geer, Jacqueline, Sjors en Els en ome Wim en ome Piet.

• 15 Februari 2017 - 18:04

Judith:

Het is bijna 4 weken geleden dat jullie met zijn drietjes van huis gingen om een 5 jarig jongetje te leren kennen en hem in jullie gezin op te nemen. Gaandeweg jullie dagelijkse stukjes, is er al snel een grote mate van vertrouwdheid te lezen en laten de foto's een groot geluk zien bij jullie alle vier. Het lijkt wel als of Prince er altijd al was. Het grappige is dat het lijkt alsof jullie op vakantie zijn zonder dat de adoptie de werkelijke reden hiervan is. Blij voor jullie dat het tot dusverre fantastisch is verlopen en wens jullie alle liefs en goeds toe voor nu en in de toekomst. Jullie hebben geweldige kinderen maar laten we niet vergeten dat deze geweldige kinderen, bewonderenswaardige en liefdevolle ouders hebben. Geniet nog even van elkaar, van het land en wens jullie een goede vlucht terug naar Nederland en........ een dikke knuffel van Sophie voor Simphiwe!

• 15 Februari 2017 - 20:15

Oma Groot :

Lieve piet Kitty simphiwe en prince wat weer een mooie dag prince zijn paspoort en simphiwe lekker met je broertje in het zwembad piet en Kitty jullie zaten zo lekker aan de patat dus wij ook aan de patat heerlijk nog 3 nachtjes gelukkig zegt opa dikke kus opa en oma xxxxxxxxxx

• 16 Februari 2017 - 06:21

Sonja:

Hoi Kitty en Piet! Mooie verslagen hoor! en nu een paspoort voor Prince! Fijn! Goede terugvlucht alvast! Liefs Sonja